Joo-o. Eipä tässäkään päivässä ole mitään bloggaamisen aihetta. Olen aiheuttanut pahennusta julkisella paikalla, puhuin koko aamun puhelimessa ja järjestin itseni huomenna puolen päivän aikaan auttamaan heppajutuissa. Ihan naistenpäivän kunniaksi. Mulla olis niiiiiiiin hyvä idea miten hemmottelisin omaa naistani, jos mulla vaan olis semmonen. Mutta eikä ja mitä, mulla on vaan tommonen lapsellinen miehenpuolikas joka on jumittunut nelivuotiaan tasolle. Ainakin henkisesti. Noh, ei tämä juttu tule hirveän kauaa kestämään. Sen jälkeen en sekaannu enää yhteenkään mieheen vaan etsin itselleni naisen.

Osallistuin eilen poliittiseen väittelyyn porukoilla. Äiti yritti aivopestä mua äänestämään Persuja. En suostunut ja toivoin että hekään eivät äänestä. Äiti ei ihan ollut perillä siitä että Persut vaatii jo päätettyjä asioita, haluavat kieltää abortit ja estää homoseksuaalien avioliitot. Kysyin äidiltä, että kumpi sille on tärkeämpää: äänestää protestiksi nykyisille puolueille Persuja vai nähdä kun minäkin menen joskus naimisiin. Nimittäin tuolla äänestystuloksella voi olla yllättäviä vaikutuksia seksuaalitasa-arvoasioihin. Niiden eteen Seta on tehnyt valtavan työn, ja nyt ihmiset haluavat romuttaa kaiken sen työn. Ainoa asia mistä olen Persujen kanssa samaa mieltä on maahanmuuttopolitiikka. Ensin pidetään huolta omasta kansasta ja sitten vasta syydetään rahaa tuottamattomiin sijoituksiin, eli maahanmuuttajiin. Ja ei, minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan. Mutta kyllä silti kulttuuriin ja tapoihin on sopeuduttava, maassa maan tavalla!

Tästä ei tosiaan ole tulossa poliittinen blogi, sillä en paljasta omaa poliittista kantaani. Se ei suinkaan ole sitoutumaton, vaan minulla on aatteeni ja värini. Niitä ei silti tarvitse tuoda tässä blogissa julki. Sekoittaakseni teitä lisää, kerron muutaman jännän faktan joita kukaan ei varmaan olisi omilla aivoillaan osannut ajatella:

  • olen ateisti
  • olen ihmisoikeusaktivisti
  • eläintenoikeudet ovat lähellä sydäntäni
  • setä Lenin oli kova jätkä, kuten myös Che Guevara, liputan myös Fidel Castron puolesta
  • kuulun Amnestyyn
  • kuulun myös Tampereen Setaan, sillä täällä syvällä etelässä ei ole omaa Setan alahaaraa
  • vihaan sydämeni pohjasta erästä kristillisdemokraattia
  • homoilta Ylellä aiheutti minulle melkein sydänkohtauksen
  • olen biseksuaali, mutta pidän naisista huomattavasti enemmän
  • olen jonkin verran myös sovinisti
  • poliitikkojen palkkaa voisi leikata rankalla kädellä ja ohjata siitä säästyviä varoja opiskelijoiden ja vähätuloisten hyvinvointiin
  • olen sitä mieltä, että liian moni Suomessa elää köyhyydessä
  • rikkaiden verotusta kiristettävä
  • tuloerot pienemmiksi
  • lapsilisä vain niille joilla se menee käyttöön, jos se on varaa laittaa säästöön niin sitä ei tarvita
  • olen Animalian kannatusjäsen
  • Wikileaks on hyvä juttu
  • jenkit ovat tampioita
  • turkistarhaus on kiellettävä lailla

 

Voi olla, että innostuin listani kanssa ja siitä tuli HIEMAN pidempi kuin oli tarkoitus. Siispä tämä teksti on hyvä lopettaa tähän ja ottaa maanantain kunniaksi yksi siideri. Huomenna olen menossa mukana taas, ja tietysti tiukasti asiassa!