Mulle selvis eilen kamala totuus kun kävin vaa'alla. Olen lihonut ihan syöttöpossuksi. Olen siis 159cm pitkä ja painan 58,5kg. Ihannepainohan on oma pituus -110. Eli mulla 49kg. Olin pari vuotta sitten 49kg ja olin silloin varsinainen riuku. Ajattelin kuitenkin ainakin 6,5kg tiputtaa pois. Huomenna siis ostamaan Nutrilettia ja sitä 20 päivän kuuri. Sitten palataan karppaukseen. Ongelma on vaan siinä, että milläs saan lihaa ja protskuja elimistöön kun en halua syödä broileria enkä tonnikalaa... Mutta se on sen ajan murhe sitten. Sillon saa onneks syödä paljon juustoa <3 Minä RAKASTAN juustoa. Saa syödä mielinmäärin tomaattia ja fetaa/mozzarellaa. Nam nam.

Ei ole ihan tämän päivän syömiset menneet putkeen:

  • Lounas: Puoli pakettia kananuggetteja ja hapanimeläkastiketta
  • Päivällinen: Puoli litraa maustamatonta jogurttia + 3 kiiwiä
  • Iltapala: Pussillinen pakasteherneitä (200g)

Ja sitten olen juonut teetä, vettä, vissyä ja vähän Ginger Alea. Kunhan kuuri alkaa niin limujen juonti loppuu. Teetä ja vissyä juon sitten senkin edestä. Muahhahah. Ja kohta mahdun taas vanhoihin farkkuihin! Ehkä... Ja sitten viimeksi ostetut housut jää tarpeettomiksi. Tosin, ei kai kokoa 36 käyttävä voi olla kovin paljoa liian iso, eihän? S-kokoinen se on kuitenkin, normaalikoko eli M on 38/40. Siihen on vielä matkaa. Mutta tulipa paha mieli kun tajusi että kuinka iso sitä oikeasti onkaan. Liikuntaa on vaikea lisätä kun lenkille en lähde yksin, kuntosalia kroppa ei kestä ja muutenkin on vähän niin ja näin että mitä mä saisin harrastaa kun on polvi ja selkä paskana. Plus vielä se krooninen suolistojuttu. Sekin perkele on taas oireillut... Haenpa siis tomaatin mussutettavaksi.