Ei ainakaan kahen kilon siika! Kuumehan se siellä taas iski vasaralla otsaan kera vuotavan nenän. Ja tätä aivastelun määrää! Kunhan saan aikaiseksi hilata itseni taas työterveyteen niin vaadin lähetteen laajoihin labroihin jossa katsotaan kaikki mahdollinen. Olen niin kyllästynyt olemaan jatkuvasti kipeä huolimatta siitä että oliko kesä vai talvi ja olinko oikeasti vilustunut jossain. Ei tosin tämmösenä talvena VOI vilustua paitsi jos on valopää (tunnustan) ja ajelee hiukset märkinä auton ikkuna auki.

Fiilistelen Kim Wildea ja biisiä You Keep Me Hanging On. Tunnistan tästäkin biisistä roppakaupalla itseäni. Häpeän oikein itseäni, mutta tuijotan herkeämättä puhelinta että jos se sattuisi soimaan... Ja jos se soisi niin mulla on tuossa hollilla takki, laukku ja kengät liki lähtövalmiina. Tietysti mun pitäis sairaana jäädä kotiin ja niin mä varmasti jäänkin koska se typerä puhelin ei soi, MUTTA jos se vaikka sois niin sinkoaisin kyllä hyvin satalujaa. Olen ehkä ihan naurettavan helppo. Ja teeskentelen vielä itselleni että olisin jotain muuta. Voi vitja. En halua sitoutua, mutta herranen aika kuin meikä on lämässä! Ja häpeän sitä ihan mielettömästi. Aikuinen ihminen minäkin mukamas.

Töissä oli ihan perus. Työkaveri olis lähettänyt mut kotiin puolen päivän maissa koska silmistä kuulemma näki että mulla on kuumetta eikä todellakaan hyvä olo. Noh, ei muuta kun toinen burana nassuun ja hyvin jaksoi. En voinut töistä edes lähteä koska työkaveri ei olisi selvinnyt kaikista iltahommista yksin. Muuten olisin lähtenytkin. Rakastan kuitenkin sitä kuittailua etten mene työterveyteen ennenkun mut saa pakottaa sinne ja siinä vaiheessa olen oikeasti kipeä. Olen sitten vaikka ilman ääntä ja aivan tukossa ja köhässä töissä mutta saikullahan en ole päivääkään ylimääräistä jos vaan mahdollista olla olematta. Viimeksi olinkin kuun alussa oikeasti helvetin kipeä tulehtuneen silmän ja poskionteloiden kanssa. Antibiootteja en halua, mutta erittäin mielelläni kuulisin tulokset niistä laajoista labroista. Ja homejutut soisin tehtäväksi myös.

Elloksen paketti tuli jo tänään! Jouduin laittamaan leopardikuvioiset farkut takaisin koska ne oli liian isot ja ne khakinvihreät reisitaskuhousut koska ne oli liian pienet. Takki oli IHANA ja kengät ihan täydelliset. Kiilakorkoiset nilkkurit, kokonaan leopardikuosiset. Siis myös korko. Ja kaksi hupparia ja työhousut. Minusta ihan mielettömän hyvät ostokset, kunhan sopivan kokoiset housut vielä tulee vaihdossa.

Ja se ihana skappari kävi tänään taas! Tsihhihhih.