Nyt sain kyllä juuri tasan tarkkaan sen mitä olin hakenutkin, ja jumankauta millaisiin vaikeuksiin yhden illan humalasta voikaan pieni ihminen joutua! En tiedä kummasta kertoa ensin. Noh, kerron vaikka ensin reissustani työterveyteen. Se on tuoreempi juttu, eikä yhtä likainen. Varasin siis aamulla ajan työterveyshuoltoon koska epäilin poskiontelontulehdusta ja tiesin että on jotain muutakin koska en voinut sulkea silmää ilman kipua. Kipu oli vain oikealla puolella ja joka kerta kun räpäytin silmääni. Hoitaja ei osannut tehdä sille mitään ja passitti mut suoraa lääkärille. Lääkärikään ei meinannut ottaa mua vakavasti kunnes vänkäsin ja vänkäsin ja vänkäsin sen kanssa että katsoo sen mun silmän kunnolla, silmä kun ruukaa olemaan varsin tarpeellinen ihmiselle ja mulla on riittävän huono näkö etten toivo sitä menettäväni. No, katsoihan se ja katsoi vielä tovin uudelleenkin kunnes löysi alaluomesta tulehdusrakkulan. Jee. Ja poskionteloissa on niin paljon turvotusta ettei kuulemma mikään ihme jos vähän kivistää ja koskee. Sain siis antibioottikuurin (ja ne napit on norsun rauhoittavan kokoisia!!!), silmätippoja ja Duactia. Sairaslomaa en ylläri ylläri huolinut.

Ja nyt maanantaina on hyvä kirjoittaa perjantain töppäyksistä, niissä kun riittää puhuttavaa ihan vaan toviksi ja kunhan vaimo kerkiää lueskella niin vaimo varmaan sitten ottaa ja pieksää mut. Noh, olin siis ensin pikkujouluissa ja päätin lähteä siitä eteenpäin piakoin koska siellä oli tylsää. Erään työtoverini kanssa sitten siirryin vakiopubiin jossa sitten iloiseen tahtiin kaatelin juomaa ja siellä oli tunnelma hilpeä ja yksi aivan ihana (!!!) ihminen johon saatoin hitusen vaikka ihastua, toissapäivänä vaihdeltiin viestejä ja tänään olen monta kertaa ehtinyt tuota jo ajatella. Kiitos tuon ihmisen en lähtenyt tappelemaan kun tapani mukaan humalassa otin VÄHÄN kierroksia... Tappelukaveri olis ollu semmonen häijymmän oloinen ja kokoinen kaveri, että ehkä ihan hyvä että mua taas estettiin. Noh, kaupunkiin kun siirryttiin niin tässä vaiheessa homma sitten meni takkuiseksi. Tuon ihanan ihmisen kanssa soiteltiin moneen kertaan ja sitten kippas kappas kehveliä törmäsinkin erääseen liian humalassa olevaan mieshenkilöön joka liimaantui mun kainaloon loppuillaksi. Hyi ja yök. En muista yhtään mitä olen sille selittänyt, mutta mieshenkilöllä oli tosiaan ikää 50+ ja se oli aivan sitä mieltä että mä olen sen elämän rakkaus ja meidän pitää perustaa perhe. JIAIKS! Rakkaalta työtoveriltani tuo mies olikin sitten tiedustellut että eihän me sen kanssa varmasti olla pari ettei hypi vaan varpaille. Mietin että millä helvetillä tästä selviän.

Aamulla oli uskomaton morkkis, siihen asti kunnes ihanan ihmisen käyntikortti löytyi mun rintsikoista. Siihen jäi se morkkis sen siliän tien. Ja vielä enemmän morkkis sai kyytiä kun työpäivän jälkeen (darrassa ERITTÄIN nautinnollinen päivä) vastasin tuon 50+ miehen laittamaan facebook viestiin viileän korrektin ilkeästi että jos olisin elänyt dinosaurusten aikaan, voisin harkita jonkinlaista romantiikkaa mutta kun en elänyt niin en voi. Että anteeksi vain jos olen jotain sellaista sanonut, en todellakaan ole kiinnostunut. Huhhuh. Herra ei vastannut viestiin joten sanoma toivottavasti meni perille.

Katsoin juuri Titanicin ja itkin kuin vesiputous, nyt voisin vaihtaa jonkun toisen leffan pyörimään. Sain joululahjatkin järjestykseen, eikä tarvinnut mennä edes itse fyysisesti kauppaan ostoksille! Odotan innolla millaisia ne itselleni tilaamat CK tuoksut ovat, tilasin sen unisex tuoksun josta taisin aiemmin jo blogata sekä sen One Shock for her. Jälkimmäisestä tilasin myös miesten version pikkubroidille joululahjaksi. Toivottavasti tykkää. Ja jos tuo unisex tuoksu ei ole mun mieleen niin enköhän senkin saa jonnekin suunnalle lingottua. Että halpaa joulua, en saanut edes kaikkia veronpalautuksia tuhlattua. Hyvä minä. Taputusten saattelemana leffa vaihtoon ja lisää teetä koneeseen!