Otin ja lakkasin kynnet tyttömäisesti neonpinkiksi. Ei mulla ole taaskaan mitään sanottavaa, mutta kauheasti haluan blogata ja kirjoittaa. Aloitin taas uuden kirjan ja se takkuilee. Ja mun elämäni takkuilee. Olen niin hirveän onnellinen tällä hetkellä. Hymyilen kuin urpo ja pallutan kissaa, koska kissa on yksi syy siihen että olen niin onnellinen. Toinen syy on lohduksi ostettu sipsipussi tuossa vieressäni ja kolmanneksi syy on viime yössä. Selvisi niin paljon enemmän ja ymmärrän nyt asioita niin paljon paremmin. Vai ymmärränkö sittenkään?

Nukuin pommiin aamulla, menin hiukset hammastahnassa töihin (älkää harjatko hampaita samalla kun laitatte hiuksia) ja eräs asiakas meinas mut sitten hakata töissä. Se oli jo hyvää vauhtia tulossa tiskin yli mua kohti. En välittäisi ehkä ruotia tässä asiaa enempää. Pelotti tovin aivan saatanasti,