Meinasin tänään ihan tyystin olla bloggaamatta koska mulla ei ollut mitään sanottavaa ja heppablogiin kirjoitin jo superpitkän päivityksen, MUTTA:

Tänään on sellainen ihana fiilis. Lueskelin tuossa erästä nimeltämainitsematonta foorumia jossa oli linkitettynä entisaikojen muodokkaampia naisia, tulin siitä niin hyvälle tuulelle että rupesin miettimään omaa kroppaani. On mullakin ylimääräistä vatsassa eikä mitkään maailman tyrmäävimmät muodot, tissitkin on eri paria ja pienet, mutta ai että mä rakastan silti kroppaani ja olen siihen tyytyväinen. Noilla kuvien/maalausten naisilla ei ollut ihan vähän edes ylimääräistä, mutta hymy teki niin paljon! Olenkin aina sanonut, että jokainen ihminen on koostaan huolimatta kaunis. Otetaan esimerkkinä Beth Ditto. Lihava, mutta mielettömän kaunis ja osittain siksi että on sinut itsensä kanssa. Hymy tekee oikeasti paljon, se kaunistaa monet ei-niin-viehättävät kasvot. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista! Minussakin on, paljonkin. Enkä enää häpeä itseäni vaikka olis tukka paskasena, sheivaukset jääneet väliin, meikit levinneenä, tallivaatteet päällä ja vähän jenkkakahvaa vilahtaa.

Koska minä olen minä, ja minä olen just tämmösenä ihana! <3 Hyvä fiilis tänään.