Kunhan tässä pikaisesti testaan uuden läppärille ostamani sylitason. Kirjoittaminen ainakin on pirusti mukavampaa, kun läppäri on optimaalisessa asennossa ja jäähdytys pelaa. Ja ehkä samalla vilkaisen yhden jakson True Bloodin nelostuottista. No hyvä on, maksimissaan kaksi.

Tulin juuri vaimolandiasta jossa sain hemmottelua oikein olan takaa, enkä todellakaan ole mitään sellaista ansainnut. Vaimolla sain teetä, saunomista, herkkuja, siideriä ja ennen kaikkea aivan ihanan selkähieronnan öljyn ja rasvan sekoituksella, se tuoksui IHANALTA! Nyt olo on aivan mahtava. Jotenkin... Rakastettu. Olen vaimostani niin kauhean onnellinen, ilman vaimoa olisin täysin hukassa, vailla suuntaa elämässäni. Kuka mua sitten vahtisi, tukisi, hyväksyisi mut tämmöisenä mitättömänä paskiaisena ja vielä rakastaisi tämmöisenä? Ei kukaan. Ilman vaimoa mä en olisi mitään. En yhtään mitään. Mulla ei ole koskaan ollut sellaista ystävää, kuin vaimo on.

Hyviä uutisia tosiaan tuli, kun kävin siellä kontrollissa. En muista edes kirjoitinko siitä jo. Tarkistan asian samantien.

Okei, olin kirjoittanut kontrollista.

Tänään käytiin vaimon kanssa heppahommissa ja Ikeassa! Ikea on vaarallinen paikka ihmiselle, jolla on rajoittuneesti rahallista mammonaa käytössä ja joka on äärettömän altis houkutuksille. Ostin sieltä kummiskin muutamia kivoja ja tarpeellisia juttuja. Mm tämän läppärin sylitason, joka on kirkkaanvihreä. Ja punaraidallisen termarin. Ja kaksi kookkaahkoa pahvilaatikkoa ratkaisemaan näitä pikkuruisia ongelmia joita mulla on tässä luukkuni siisteystilanteessa. Yksi laatikko on tarkoitettu lehtienkeräyslaatikoksi ja toinen kakkospyykkikoriksi. Josko vaikka noi pyykit ja lehdet katoais tuosta lattialta kuljeksimasta. Muutaman asian saatan sieltä Ikeasta joutua vielä hakemaan, kunhan rahatilanteeni hieman paranee. JA ostin vihdoinkin eteiseen sen vitun lampun. Tosin se ei ole vitun lamppu, se on maailman siistein ja suloisin lamppu ja ihan mun näköinen. Se on fuksianpunainen! Ja siinä menee yksi raita. Ostin siihen myös tarpeelliset kiinnityshässäkät, eli huomenna on tiedossa sähköhommia vaimon kanssa. "Savun hälvettyä, tarkistamme kytkennän."

Ja nyt mulla on uusi håmåkin håmåmpi tucca. Se on muuten siili, mutta mulla on aivan ihastuttava täysin vaalea keesi. Ja se on kerrankin oikeasti super blondi. Ensi kerralla siitä tulee pinkki. Kunhan vaalenee vielä hemmetisti lisää että se pinkki tarttuu hyvin ja on sitten oikeasti kirkas ja näyttävä.

Huomenna on tiedossa ensin ponipäivä ja sitten keilausta pikkubroidin kanssa klo 18-19. Maltan tuskin odottaa! Ja ehkä otan päivällä pienet nokkaunet koissujen kanssa. En usko, että huomenna ratsastan poniakaan koska on ennustettu niin kovaa pakkasta. Olen helposti palelevaa sorttia.

Ja tästäkin tuli romaani eikä mikään pikabriiffi. Hups?