Eilen tulin taas siihen lopputulokseen, että 90% ihmisistä on silkkaa paskaa. En häpeä tippaakaan myöntää, että pidän enemmän eläimistä kuin ihmisistä. Ja pelastaisin palavasta rakennuksesta lemmikin (oman tai vieraan, ei väliä) ennemmin kuin tuntemattoman lapsen. Enkä häpeä edes myöntää tätä. Ihmiset on (kärjistäen) itsekeskeisiä, omaa persettään ajattelevia, omahyväisiä, empatiakyvyttömiä paskiaisia ja ystäviksi täysin kelvottomia. En diggaa siitä tunteesta, kun tajuan että mua on taas pantu halvalla ja mulle annettuja lupauksia ei ole taaskaan pidetty. Olen toki siihen tottunut, jokin mun naamassa ilmeisesti antaa luvan puhua silmät ja suut täyteen paskaa. Että hei, voisitte lopettaa sen. Mullakin on tunteet!

Ja nyt kun se asia on käsitelty, niin jatkan kahdella muulla aiheellani.

Haluan jakaa nyt tännekin uusimman friikahdukseni kohteen. Olen täysin totaalisen hurahtanut parvekesisustamiseen. Visioni on halvalla budjetilla mutta silti hyvällä maulla toteutettuna sellainen, että hankin kaikkia tarpeellisia ja värikkäitä juttuja. Ihan ensimmäiseksi ostoslistallani on värikäs matto ja tikasmallinen hylly. Hyllyyn olis tarkoitus ostaa erilaisia ja erivärisiä koriste-esineitä ja kukkaruukkuja. Lisäksi hankin koko kasviston kasaan, tarkoitus olisi laittaa sekä tekokukkaa että aitoa kasvia. Kukkien ja kasvien suhteen on muutama pieni rajoitus, niistä suurin taitaa olla se, että parvekkeelleni paistaa aurinko koko päivän eli siinä on kuuma. Eikä mulla ole edes lasitettua parveketta. Värimaailmaksi olen ajatellut turkoosin eri sävyjä, beigeä ja tehosteväriksi joko oranssia tai pinkkiä. Riippuu tietysti mitä on saatavilla.

Alkuperäinen suunnitelma oli vaan hankkia tohon parvekkeelle matto ja riippumatto telineineen. Mutta sitten mittailin parvekettani uudestaan ja päädyin siihen lopputulemaan että ainakaan se riippumaton teline ei ole tuohon tulossa tilaa viemään. Riippumatolle on onneksi monta kiinnityspaikkavaihtoehtoa olemassa, täytyy vaan ostaa köyttä että saa sen kiinni tukevasti. Huoh. Olen avautunut viimeisen kolmen päivän aikana enemmän parvekkeestani kuin olen edes iloinnut kyseisestä mukavuustuotteesta. Perslävettää se, että parveke ei ole lasitettu ja me ollaan vasta toisessa kerroksessa. Kissojen karkaamisen perusteella mietin tuota korkeutta ja kesäkalusteiden ja sateen kannalta mietin lasitusta. Mutta en mä sitä lasitusta kaivannut viime kesänäkään, enkä talvella. Ei se lumi tuolla parvekkeella haitannut mua millään tavalla. Sade viime kesänä haittasi hieman, olihan mulla kaikki DVD:t, kirjat ja levyt pihalla kestokasseissa suihkuverhon alla. Ai miten niin muutossa ei osattu järkeillä niitä sisälle asti... Mitään korvaamatonta tuhoa millekään ei aiheutunut.

En viettänyt viime kesänä juuri aikaa parvekkeella kahdesta syystä, en koskaan ehtinyt ja toisekseen en viihtynyt parvekkeella. Siellä ei ollut mitään syytä mennä vaan istuskelemaan tai lukemaan kirjaa tai rentoutumaan tai edes juomaan teetä. Kissat siellä vietti enemmän aikaa kun minä.

Aivan, ja kävin hankkimassa sen Lidlin vatsalihasvyön. Olen kyllä vastoin ohjeita käyttänyt sitä myös selkään ja toivon sen sulattavan multa jenkkakahvat. Siis laite on ihan huippu super mega yybermahtava! Oon käyttänyt sitä nyt eilen ja tänään kumpanakin päivänä kahdesti. Siinä on monta eri ohjelmaa ja voimakkuuden voi säätää välille 1-40. Mulla ollut nyt mahassa tehot 19 ja selässä 14. Kahdessa viikossa toi manuaali lupaa näkyviä ja tuntuvia tuloksia. Syytä olis näkyäkin, kesällä olis timmimmälle olemukselle käyttöä. Ja tietysti käytän fuskauksen vuoksi myös todella vahvoja kiinteyttäviä vihreä tee - kapseleita jotka jäi Nutrilett-kuurin yhteydestä. Raportoin tietysti tuloksista, mutta ihan näin kahden päivän käyttökokemuksen perusteella voin äkkiseltään sanoa että tuo laite on paras ostos johon voin ihan huoletta sijoittaa 20€ enkä keksi muuta fiksumpaa tai tarpeellisempaa rahankäyttötapaa. Ruokaa ja muita turhuustuotteita ei tietenkään lasketa. Suosittelen tuota laitetta kaikille! Ihana. Rakastan! <3