Flashbackkeja elämästäni. Niitä olen kokenut tässä viikonlopun aikana kyllästymiseen asti ja niin paljon etten tiedä kestänkö yhtäkään uutta enää. Olen vajonnut niin syvälle itsesääliini, että taidan hukkua. Edelleenkin, kaikki on hyvin. Ainakin pintapuolisesti. Mutta viimeksi tänään taas ajattelin kuinka helppoa olisi vain tehdä autolla yksi virheliike ja kajauttaa mutkasta ulos. Ja kaikki tämä siksi, että minä vihaan olla minä. Ja satutin tänään taas ihmistä, jota joskus rakastin niin paljon. Rakastin, aina siihen päivään kunnes hän minut petti. Ja oikeastaan rakastin vielä sen jälkeenkin.

En ole ainoa joka on sitä mieltä, että olen ihan saamaton laiska paska luuseri joka viettää loppuelämänsä kärttyisenä yksinäisenä kissamummona kämpässä, joka on siivoustasonsa puolesta jo vajonnut narkkarikämppää alemmalle tasolle. Vaan eipä se mitään, tämä on mun koti ja tänne ei tartte kenenkään tulla siivottomuudesta ulisemaan. On nähkääs olemassa ihmisiä jotka eivät rakasta siivousta tai saa siitä henkistä orgasmia. Tiedän, äskeinen tieto saattaa tulla joillekin tahoille yllätyksenä mutta yrittäkää kestää.

Nyt kun paljastuksilla lähdetään liikkeelle, niin minä kerron teille seuraavassa pari tosijuttua joista silloin tällöin putkahtelee mitä ihmeellisimpiä väitteitä:
1. Evoluutio on totta
2. Ihmiset ovat paljon uudempi eläinlaji kuin dinosaurukset, ja missään tapauksessa me emme eläneet samaan aikaan dinojen kanssa
3. Joulupukki ON olemassa
4. Jumalaa EI ole olemassa
5. Lihava ihminen voi olla esteettinen ja kaunis
6. Kaikki arvosteleminen ei ole kateutta
7. Suomi on rahanpalvojien diktatuuri
8. Erilaisuus on rikkaus
9. It's ok to be gay

En jaksa jatkaa listaa enää yhtään pidemmälle koska en tiedä kuinka voisin kirjoittaa lyhyesti muutaman pintaan nousseen ajatuksen. Tajusin juuri, että tuttavapiiriini kuuluu ihmisiä joita ihan rehellisesti halveksin. Mieleeni ei kuitenkaan tule paljastaa sitä heille / hänelle. Kyse on ihmisen vapaudesta valita, mutta tässä tapauksessa en voi kehua millään tavalla onnistuneesta valinnasta. En väitä että oma elämäni olisi pelkästään sateenkaaria, auringonpaistetta ja enkelinpieruja ja oikeastaan oma elämäni on kaukana täydellisestä (oma valinta) mutta niin aivan satavarmasti on näiden halveksimieni ihmistenkin! Tajusin juuri, että halveksimisen lisäksi säälin kyseisiä ihmisiä aivan tuhottomasti. Siitäkin huolimatta että kyseiset ihmiset eivät lue blogiani, en koe akuuttia halua mennä yksityiskohtiin mahdollisista syistä ja seurauksista. Joten vaihdan lennosta aihetta, sainpahan tämänkin tiedon pois sydämeltäni.

Koin tänään akuuttia mielihalua ottaa kynän, paperia ja valokuvan itsestäni. Miksi? No siksi, että kerrankin Maajussille morsian - ohjelmassa oli maajussi jonka voisin halajaa! Tosin jotenkin luulen, etten antaisi itsestäni tv:ssä kovin hyvää kuvaa eikä maajussi juuri vastannut unelmakumppanini kuvausta. Olen joskus sanonut (ja nyt sanon uudestaan) että unelmakumppanini olisi jotain akselilta Marilyn Manson - Lady Gaga - Beth Ditto. Voitte siis päätellä siitä kuinka paljon oikeasti joku tavismaajussi(tar) minuun kolahtaisi. Minä nyt vaan satun olemaan heikkona ihmisiin jotka ovat juuri sitä mitä haluavat eivätkä välitä vittuakaan muiden mielipiteistä. Olen itse hyvällä matkalla kohti tällaiseksi ihmiseksi tuloa.

Olen nyt jauhanut sen verran paskaa, että taidan laittaa vatsalihaslaitteen tekemään töitä ja rupean katsomaan Marilyn Mansonin musiikkivideoita. Ja viritän kuolalapun, sillä Manson on KUUUUUMA! Lääh lääh, haluan!