Joopa joo. En ole juuri jaksanut kirjoitella, niin monet vastoinkäymiset on koitelleet mielenterveyttä ja ihmistensietokykyäni. Listalla on edelleen reilusti ihmisiä joita pidän tunnevammaisina ääliöinä. Ei siitä sen enempää, prosentuaalisesti hyvin mainittava osa ystävistäni tuntuu unohtavan lupauksen tukea myötä- ja vastoinkäymisissä.

Olen tykännyt viettää aikaa itsekseni, elokuvien parissa unohdan oman tylsyyteni ja saan tunne-elämälleni tyydytystä. Lisäksi nukun paljon. Siis oikeasti paljon. Enkä jaksa siivota. Vietän kaiken vapaa-aikani joko nukkuen, vanhemmillani tai tietokoneen hellässä syleilyssä. Odotan tilaisuutta potkia päähän niitä jotka ovat tehneet minulle vääryyttä. Silläkin listalla on paljon ihmisiä. Kyllä, välttelen tietoisesti ihmisten seuraa.

Sain autoni myytyä, tai siis se lähtee huomenna kun raha vaihtaa omistajaa. Jäin hieman kaupassa häviölle suhteessa siihen paljonko maksoin itse autosta ja paljonko olen kuluttanut sen korjauksiin, mutta pääasia että eroon pääsen.

Ai niin, annoin taas nettishoppailulla ensiapua sisäiseen tyhjyyteeni. Tilasin juhlia varten mekon, kesäksi kahdet shortsit, keltaisen trikooliivin, kaksi t-paitaa, hupparin, farkkuhaalarin, alusvaatteita ja parin kenkiä. Laskun loppusumma oli muistaakseni 173€. Siitä vähenee tietysti noin 40€, riippuen siitä mitä palautan. Farkkuhaalareita tilasin kahta eri kokoa, kuten myös farkkushortseja, lähetän sitten epäsopivat takaisin. Ja olen aivan koukuttunut Christian Diorin tuoksuun J'Adore. Ihmiset ovat totuttaneet minut merkkituotteisiin! Viime aikoina mua on lahjottu tuolla Diorin tuoksulla, kolmella Láncomen huulikiillolla, Espritin nahkaisella olkalaukulla (ei mikään luksusmerkki, mutta kuitenkin!) ja nyt uusimpana Yves Saint Laurentin ripsivärillä. Ja kaikki tämä koska olen niin ihana. Niin minä olenkin, ihana.

Pohdiskelin juuri että olisikohan Lidlin vatsalihasvyölaitteesta mitään hyötyä... Se maksaa kuitenkin vain 20€, joten mun täytynee käydä hakemassa sellainen ihan koekäyttöä varten. Tässähän olis dataamisen ohessa niin kätevää tehdä puolen tunnin vatsalihastreenit... Joo. Täytyy mun sellainen käydä hakemassa. Ei mitään turhan suuria odotuksia, mutta sikspäkkiä kesäksi odotellessa!!